Fiat 125p
Moderátor: Moderátoři
Re: Fiat 125p
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: Fiat 125p
Takže jsi hrdým majitelem toho z aukra?
Je to pohodlnej stroj, svezení se ti bude líbit. Dej sem kdyžtak nějaké fotky.
Mimochodem, na těch aukráckejch fotkách vypadal celkem zachovale a originálně, nebude škoda ho tunit? I když pár lehčích úprav motoru by se asi dalo
Je to pohodlnej stroj, svezení se ti bude líbit. Dej sem kdyžtak nějaké fotky.
Mimochodem, na těch aukráckejch fotkách vypadal celkem zachovale a originálně, nebude škoda ho tunit? I když pár lehčích úprav motoru by se asi dalo
Re: Fiat 125p
V první řadě bych auto pořádně prolezl, opravil vše co nefunguje, správně seřídil motor, promazal všechny závěsy, brzdy, klouby, nápravy ... až to správně seřídíš, tak uvidíš jak hezky pojede. Na úpravy motoru bych pomýšlel až po tomto..
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Fiat 125p
Ano, jsem majitelem...tunit ho nechci pouze chci pár vratných úprav a ty jsou : lehce upravit motor (vačka, komplet nerez vejfuk, možná karburátory, co se mi tu válej, ale to jen možná, lehce líznout hlavu a konec) motory mám 3x1500 a 1x1300, tak jeden chci udělat... interiér jen dřevěnej volant a poslední je trochu snížit a nějaký pěkný širší kolečka a to jsou komplet úpravy...nechci nic co nejde odstranit a během chcilky vrátit k origu...Jelen píše:Takže jsi hrdým majitelem toho z aukra?
Je to pohodlnej stroj, svezení se ti bude líbit. Dej sem kdyžtak nějaké fotky.
Mimochodem, na těch aukráckejch fotkách vypadal celkem zachovale a originálně, nebude škoda ho tunit? I když pár lehčích úprav motoru by se asi dalo
Re: Fiat 125p
Tohle co píšeš je všechno provedeno majitelem...děda se o to staral víc než poctivě...motor se hádal, ale poladil jsem rozdělovač a vše je jak má být...Vašátor píše:V první řadě bych auto pořádně prolezl, opravil vše co nefunguje, správně seřídil motor, promazal všechny závěsy, brzdy, klouby, nápravy ... až to správně seřídíš, tak uvidíš jak hezky pojede. Na úpravy motoru bych pomýšlel až po tomto..
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat 125p
Gratuluji .Přidej fotky
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Re: Fiat 125p
Snížit půjde předek dobře. U zadku si to nedovedu moc představit, jeda, že bys dal jiný listový pera, nebo nějak seřezal ty závěsy. Spousta lidí ti to tu pochválí a poradí, je tu hafo guru přes snižování. Já jsem pravej opak, auto se nemá plazit v prachu po břiše
A udělej nějaký fotky pro potěchu nás, fotofilů, abych si doplnil sbírku fotek všech možnejch aut
A udělej nějaký fotky pro potěchu nás, fotofilů, abych si doplnil sbírku fotek všech možnejch aut
Re: Fiat 125p
No, z vlastní zkušenosti vím, že správně zaběhnutej a seřízenej motor dokáže jezdit líp, než poladěnej někým kdo tomu zas až tak nerozumí. Většina dědů do motoru nikdy moc nezasahuje, protože dokud to jede, není přeci potřeba dotoho sahat. Proto jsem psal o pořádném seřízení. Ovšem neber to jako kritiku. Na podzim jsme měli na dílně MG MGB s motorem 1.8. Majitel prvně, že není třeba motor seřizovat, že při koupi projížděl ještě dvě MGB a jede to standartně. Jaké potom bylo jeho překvapení, když po seřízení MG hrabalo i na dvojku a zrychlení stouplo skoro na dvojnásobek. Ale to jsme trošku u jiného motoru, to jsem odbočil.
Jako lehké úpravy bych začal líznutím hlavy o 1mm a mírném přetryskováním karburátoru na míru. Přední část podvozku půjde dolů lehce, zadní část na listových perech.... Rozhodně bych pera neřezal, spíš bych jedno odebral (bacha ať ti při rozebírání nenafackujou) a to nejlépe list s podobnou délkou vedlejšího. Listy nezapomeň promazat vazelínou MoS4, grafitkou nebo měděnkou...
Jako lehké úpravy bych začal líznutím hlavy o 1mm a mírném přetryskováním karburátoru na míru. Přední část podvozku půjde dolů lehce, zadní část na listových perech.... Rozhodně bych pera neřezal, spíš bych jedno odebral (bacha ať ti při rozebírání nenafackujou) a to nejlépe list s podobnou délkou vedlejšího. Listy nezapomeň promazat vazelínou MoS4, grafitkou nebo měděnkou...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Fiat 125p
něco málo, další co mám jsou nepoužitelný
http://img689.imageshack.us/img689/2329/22012012177.jpg
http://imageshack.us/f/23/22012012178.jpg/
http://img689.imageshack.us/img689/2329/22012012177.jpg
http://imageshack.us/f/23/22012012178.jpg/
Re: Fiat 125p
Přidávám story ohledně cesty :
Přijedeme tam a děda to vyvez z garáže a jdem to obhlídnout...byl jsem docela zklamanej sice spodek bez koroze, ale kousek lemu schnilýho, sem tam škrábanec, na řidičovejch dveřích 2 dolíčky a za řidičem dveře zmandlovaný...dědovi na to spadl balík palubek...tak říkám jdeme to projet...trochu to pocukávalo (rozhašenej rozdělovač) a děda, šlápněte na to, tak jsem to udělal a auto vyrazilo...no přijedeme zpátky, tak to ještě celý obejdu a říkám, tak mi ukažte ještě ty díly tak příjdeme do altánku a tam krabice destiček (asi 20 sad) spousta věcí to interiéru, cca 10 komplet sad těsnění na celej motor a všechno v autě...asi 15 krabic, tak se ptám dědy, kde má ty motory a on na to, tady mám jen ty lehčí díly, jdeme dolů do garáže...příjdeme tam a dílna asi 3x24m plná dílů...než jsme tam šli tak jsem chtěl dědu stáhnout, ale po tomhle jsem s cenou souhlasil...bylo tam dílů ze 4 aut...3 motory, 4 převodovky, 3 zadní nápravy a miliarda dalšího...do fiata jsme naložili jen díly z altánu a fiat měl plnej kufr, zadní sedačky, pod sedačkama a spoluezdcova sedačka a pod ní...a pak ještě plnej krátkej jumper... celkvou váhu jsme odhadem měli tak 5600-5800Kg
Borine, prosim, vyvaruj se psaní násobných příspěvků, používej tlačítko upravit
Přijedeme tam a děda to vyvez z garáže a jdem to obhlídnout...byl jsem docela zklamanej sice spodek bez koroze, ale kousek lemu schnilýho, sem tam škrábanec, na řidičovejch dveřích 2 dolíčky a za řidičem dveře zmandlovaný...dědovi na to spadl balík palubek...tak říkám jdeme to projet...trochu to pocukávalo (rozhašenej rozdělovač) a děda, šlápněte na to, tak jsem to udělal a auto vyrazilo...no přijedeme zpátky, tak to ještě celý obejdu a říkám, tak mi ukažte ještě ty díly tak příjdeme do altánku a tam krabice destiček (asi 20 sad) spousta věcí to interiéru, cca 10 komplet sad těsnění na celej motor a všechno v autě...asi 15 krabic, tak se ptám dědy, kde má ty motory a on na to, tady mám jen ty lehčí díly, jdeme dolů do garáže...příjdeme tam a dílna asi 3x24m plná dílů...než jsme tam šli tak jsem chtěl dědu stáhnout, ale po tomhle jsem s cenou souhlasil...bylo tam dílů ze 4 aut...3 motory, 4 převodovky, 3 zadní nápravy a miliarda dalšího...do fiata jsme naložili jen díly z altánu a fiat měl plnej kufr, zadní sedačky, pod sedačkama a spoluezdcova sedačka a pod ní...a pak ještě plnej krátkej jumper... celkvou váhu jsme odhadem měli tak 5600-5800Kg
Borine, prosim, vyvaruj se psaní násobných příspěvků, používej tlačítko upravit
Re: Fiat 125p
Dobrá dobrá, polepším se
Re: Fiat 125p
Nevíte, jestli zadní diferák je stejný s Ladou ? nemyslím celou nápravu, jen diff (vyšroubovat šrouby okolo a strčit jinej)
Re: Fiat 125p
Hučí, nebo proč? Je v něm vůbec správný olej? Každopádně výměna samotné hrušky je dosti ošementá záležitost. Poloosy i hruška mají určité opotřebení a pokud se nevymění oboje, výsledek může být i horší...
Každopádně jestli jsou záměnné netuším
Každopádně jestli jsou záměnné netuším
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Fiat 125p
Jde mi o změnu stálého převodu