Peugeot 309 pomoc

Rozpravy o drobných muškách vašich neVAZových miláčků.

Moderátor: Moderátoři

Peugeot 309 pomoc

Příspěvekod mušketýr » stř zář 07, 2011 07:15

Dotaz směřuji na odborníky na toto auto.Nevím kolik jich tu je, ale uvidíme.
Lehla nám zadní náprava.Takže v podstatě na doraz.Pantáta ji vyměnil za jinou, kterou jsem osobně vymontoval, před dvěma lety z jednoho vraku-na kterém se zdála být v pořádku.Po výměně se to zdálo být trochu vyšší a hlavně tvrdší.Po dvouch dnech ježdění je náprava opět téměř na dorazech.Náprava má dvě torzky a já si myslím že by mělo jít nějak seřídit předpětí.Horší bude seřídit předpětí úplně stejně, aby nebyla jedna strana vyšší.Doufám že to pude na autě.Dík za rady.Mušketýr
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Uživatelský avatar
mušketýr
 
Příspěvky: 1247
Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
Bydliště: U Strakonic

Re: Peugeot 309 pomoc

Příspěvekod Saša » stř zář 07, 2011 16:15

Asi Tě nepotěším . Nejsem odborník na tyhle vozy ani jsem je nemněl ale na vině jsou zarezlé ložiska ve kterých se nápravy otáčí . Je to stále se opakující závada těchto aut (Peugeot,Citroen) . Oprava je náročná . Pokud se to ale ještě jakš takš hejbe navrtej tu rouru (co nejvíce sezhora) cca 4kou a nalej tam olej a díru přelep , nebo tam dej gumový špuntík . Pak jezdi po nerovnostech a doufej že si dají alespoň trochu říct . Pokud ale je osa otáčení výrazně mimo střed trubky (koukáno od kola) je už ložisko rzpadlé a nepomůže mu nic !
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Re: Peugeot 309 pomoc

Příspěvekod rosta » stř zář 07, 2011 16:52