Stránka 1 z 1

SAMARA 1.5i v perfektom stave

PříspěvekNapsal: pon bře 20, 2017 23:05
od galvaner
Ahojte predavam Ladu Samaru r.v. 1996 v perfektonm stave: https://www.autobazar.eu/lada-samara-21 ... 71958.html

Re: SAMARA 1.5i v perfektom stave

PříspěvekNapsal: úte bře 21, 2017 12:46
od FOMA
Tak ta se mně vážně líbí, vždycky jsem ji chtěl, navíc je to verze LUX :P ... a Žilina není daleko. Akorát doma se všichni teší na Vestu, tak to asi neprojde :roll:

Re: SAMARA 1.5i v perfektom stave

PříspěvekNapsal: úte bře 21, 2017 14:53
od Cory
Cim sa lisi lux od neluxu?

Re: SAMARA 1.5i v perfektom stave

PříspěvekNapsal: úte bře 21, 2017 15:49
od galvaner
mozno otackomer? nic ine ma nenapada, uz nie je moc co ubrat...

Re: SAMARA 1.5i v perfektom stave

PříspěvekNapsal: úte bře 21, 2017 15:59
od FOMA
Především jinou přístrojovou a palubní deskou. Už jsem to tu kdysy psal a dával i prodejní tabulku z r.1993. Verze LUX měli především jinou palubovku včetně přístrojů. Táto palubovka je v našich končinách dost vzácná :) Jinak k verzi LUX nabízeli dost doplňků(lišty, př.masku, spoilery apd.) ale ty šly samozřejmě dokoupit i zvlášť.

Re: SAMARA 1.5i v perfektom stave

PříspěvekNapsal: úte bře 21, 2017 19:19
od Cory
Ja mam za to, ze vsetky 21099 mali vysoku palubku a boli oproti 2108 a 2109 lepsie vybavene. Podobne mozeme povedat, ze 2107 je 2105 LUX. Do 21099 sa daval aj central, predne el. okna atd., ale ci sa to k nam aj vozilo?

Re: SAMARA 1.5i v perfektom stave

PříspěvekNapsal: stř bře 22, 2017 17:29
od FOMA
Cory píše:Ja mam za to, ze vsetky 21099 mali vysoku palubku a boli oproti 2108 a 2109 lepsie vybavene. Podobne mozeme povedat, ze 2107 je 2105 LUX. Do 21099 sa daval aj central, predne el. okna atd., ale ci sa to k nam aj vozilo?


U Samar to tak bohužel opravdu nebylo. O 21099i jsem se v té době velice zajímal všechny verze co byly v autosalonech/prodejnách Zlín, Boskovice a Brno, které jsem opravdu viděl byly bohužel s palubovkou 2108 :( Ta vyšší (Lux) byla pouze za příplatek a na objenávku. Píše se o tom i v prospektu z Brněnského autosalonu z roku 95, který mám, tudíž mohu doložit :wink: Z venku Samara vypadala docela solidně, ale po usednutí za volant to vše "shodila" ta přístrojovka, protože Favority měly standartně "vyšší bednu s otáčkoměrem". V tu chvíli jsem měl pocit, že sedím v Tavrii :? Navíc všechny Samary 099i které jsem viděl v CZ i v provozu (ve Vyškově 3ks) jeden do nedávna stával na ulici (viz. příloha) měli palubovku 2108, která se často stávala terčem posměchu, s tím, že favorit má palubku lepší :evil:....a měli pravdu :? A ano 099í nabízeli i v "manažerské" verzi (el.okna, kožený volant, centrál, střešní okno, lišty, spoilery, tónovaná skla), ale těch se prodalo sotva pár kusů, protože v tu dobu stála 099í 272tis.czk a konkurenční Felicie, začínali na 229tis.czk s podstatně modernějším a líbivějším designem jak karoserie, tak interieru.

Re: SAMARA 1.5i v perfektom stave

PříspěvekNapsal: pát bře 24, 2017 17:23
od galvaner
No mali sme aj feliciu 1.3 50KW po facelifte - a co sa tyka interieru tak bola jendoznacne lepsia ako samara - na druhej strane podvozok - na samare nebolo nikdy treba nic vymenit a stale tam nic neklepe (sem tam vrzaju silentbloky), kdezto na felicii sa pomenilo hadam vsetko (predana pri 120 000km a 8 rokov takze porovnatelne). Felicia bola lepsia v antikoroznej "ochrane" - tie smary ak jazdili v zime hnili velmi rychlo podla toho co sa dalo vidiet na ulici :D.
A nakoniec samara mala lepsi motor - obe zeru rovnako (6.5 - 7.5l) ale lada je zivsia. Takisto musim pochvalit absolutnu bezporuchovost motora na lade - to na felde nam odisla 2 krat vstrekovacia lista a raz alternator.