Cory píše:Ja mam za to, ze vsetky 21099 mali vysoku palubku a boli oproti 2108 a 2109 lepsie vybavene. Podobne mozeme povedat, ze 2107 je 2105 LUX. Do 21099 sa daval aj central, predne el. okna atd., ale ci sa to k nam aj vozilo?
U Samar to tak bohužel opravdu nebylo. O 21099i jsem se v té době velice zajímal všechny verze co byly v autosalonech/prodejnách Zlín, Boskovice a Brno, které jsem opravdu viděl byly bohužel s palubovkou 2108
Ta vyšší (Lux) byla pouze za příplatek a na objenávku. Píše se o tom i v prospektu z Brněnského autosalonu z roku 95, který mám, tudíž mohu doložit
Z venku Samara vypadala docela solidně, ale po usednutí za volant to vše "shodila" ta přístrojovka, protože Favority měly standartně "vyšší bednu s otáčkoměrem". V tu chvíli jsem měl pocit, že sedím v Tavrii
Navíc všechny Samary 099i které jsem viděl v CZ i v provozu (ve Vyškově 3ks) jeden do nedávna stával na ulici (viz. příloha) měli palubovku 2108, která se často stávala terčem posměchu, s tím, že favorit má palubku lepší
....a měli pravdu
A ano 099í nabízeli i v "manažerské" verzi (el.okna, kožený volant, centrál, střešní okno, lišty, spoilery, tónovaná skla), ale těch se prodalo sotva pár kusů, protože v tu dobu stála 099í 272tis.czk a konkurenční Felicie, začínali na 229tis.czk s podstatně modernějším a líbivějším designem jak karoserie, tak interieru.