od Cory » ned led 22, 2017 12:39
Hlavne si treba uvedomiť, čo človek chce. Chcieť aby mi auto vydržalo 20 rokov a pritom chciet, aby zostatkova cena po 8 rokoch bola vysoka, mi pride protichodne. V pripade kazdeho lacneho automobilu (čo Lada stale je) sa vždy oplati dojazdiť to do konca a vyžmýkať z neho maximum. Ako ponožky
Kupovať Ladu a uvažovať o jej naslednom vyhodnom predaji je trochu mimo. Preto ako píše zelvotron, sypat do toho prachy sa oplati len vtedy ak to fakt dojazdim, alebo nesypat do toho nic a hned ako to prestane byt ekonomicke, predat to za nizku zostatkovu cenu (čo je relativne vysoka finančna strata).
Ak chcem auto, ktore hned po skonceni zaruky vymenim, tak radsej donho vlozim pri kupe viac penazi a kupim si nieco, co ma aj po tych 8 rokoch vysoku zostatkovu hodnotu. Predam ho po 4 rokoch, trochu doložim a mam zas nove auto a tak dokola. Rozdiel je len v tom, že za obdobie zivotnosti 1 Lady by som mal 4-5 aut inych značiek. A finančne to vyjde v podstate na rovnako
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)