První Granty v ČR

Moderátor: Moderátoři

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod zelvotron » ned srp 03, 2014 15:14

To nevím, že by se přestala ta 1,4 dělat, v kalině 2 nebude? Ale tak ono to asi nemá ani moc smysl nabízet 1,4 16v a 1,6 16v, vždyť je to plus mínus podobný jak výkonově tak spotřebou ale i výrobníma nákladama. To mi přijde rozumnější do těch nejlacinejších verzí bouchat ty osmiventily, který budou výrobně levnější a do lepšího provedení dávat rovnou 1,6 16v. Ono pokud se ten motor pro auto dobře zvolí tak potom ani tolik neva, že je menší nabídka, naopak se uspoří výrobní náklady. Vem si jedničkovou fábii, kolik benzíňáků se do toho dávalo a v podstatě ani o jednom se nedá říct že by k autu vyloženě pasoval. Naproti tomu třeba lada dává k tomu autu vždycky už v podstatě ideální motor a tak není potřeba vymějšlet bejkoviny. Nebo si vem Logana, měli tam zezačátku jen historickou 1,4 a prodali aut za rok, co lada za deset. Ano pro evropu by to asi chtělo diesel, i když i ty už jsou pomalu za zenitem.

Radůz: klid, je to na jiný téma, ten druhý příspěvek ;)

Raduz píše:Já neprudim jen oznamuji stav VAZidel :D
... ale ty to vedeš str.2 viewtopic.php?f=133&t=19386&start=15#p390805 :P


Mimochodem místo květinářství je teď lekárna, má dokonce udělanej svůj vlasní vchod z ulice a samootvírací dveře hlavního vchodu vyměnili za lítačky.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod tomass » pon srp 04, 2014 13:59

zelvotron píše:no když sme u tej Sadskej, tak v bazaru mají první generaci largusu, zajímalo by mě, jestli to majitel vyměnil za ladu :P http://www.lada-sadska.cz/autobazar/dac ... mpi-6.html


Řekl bych, že Larguse do bazaru dal člověk, který si kupuje vždy nová auta a před první výměnou oleje (možná první garančkou) je dává do bazaru a zase kupuje nové auto.
Prostě nechce aby se mu v autě někdo hrabal, nechce platit za servis a raději zlevní z kupní ceny a má vždy nový kousek (po 4 letech pravidelně mění auto).
a) STK do 7/2016, tak to koupil v červenci 2012, 2 roky starý kousek ze salonu, nebo předváděcí vůz.
b) Nebo to byla novota na kterou půl roku čekal, letos po 4 letech udělal technickou (možná dělal STK bazar) a šlo to do prodeje. Za 4 roky najezdil 16 tkm, to je fakt docela málo na to, aby se člověk ještě o auto staral.
c) 4 roky se peklovat s autem, který někomu nesedí by bylo skoro divný.
d) Něco je zjevně na odchodu a už nechce investovat, tak to dal do bazaru.

Jeví se mi jako nejpravděpodobnější možnost b) i když prakticky každý auto v bazaru je d), tedy s nějakým problémem.
Jeden starý automechanik, ke kterému jsem před lety jezdil (už nežije, teď jezdím k jeho kolegovi - jeho učedníkovi) si vždycky naopak kupoval auto které mělo kolem 40 tkm a najezdil dalších 40 tkm. Pak ho dával pryč. Tvrdil, že je to nejlepší úspora, že auto nejvíc ztratilo na ceně a po dalších 2 letech za které najezdil těch svých 40 tkm ho dal pryč, že ještě neztratilo dále na ceně tak moc. Nechtěl spravovat vlastní auto a jen měnil oleje a spotřebák. Dost jsem se divil, že toto podnikal třeba i u Toyoty Corolly tak někdy cca v roce 1998. Dělal to tak prý celý život s každým autem. Dnes už tato ekonomika určitě neplatí. Dneska bude lepší mít nový auto a po nějaký době ho dát pryč. Dost aut je v těch 40 -80 tkm v dnešní době třeba problémová, nebo před větší investicí (třeba i zásluhou předchozích majitelů), jak je vidět z různých diskusí a recenzí. No a nebo pak koupit nějaký starší vyzkoušený držák. Jak pozoruju, tak střední a průměrný výrobky (obecně, nejen auta) mizí z trhu a směřují buď k levnějším a nebo naopak k dražším výrobkům. Jsou jen levný, nebo drahý. Průměr se přestává vyrábět a cenou se průměr nerozliší.
tomass
 
Příspěvky: 896
Registrován: čtv čer 28, 2012 00:16

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod Raduz » pát srp 08, 2014 11:28

®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod zelvotron » čtv zář 18, 2014 19:26

A teď mi řekněte, jaká je pravděpodobnost, že jen tak na ulici potkáte jednu ze čtyřech prodaných grant? To už je jak vyhrát loterii ne? :mrgreen:
Přílohy
IMG-20140918-00102.jpg
uliční granta 2
IMG-20140918-00101.jpg
uliční granta 1
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod Marťas » čtv zář 18, 2014 20:07

Normálka, já jí taky viděl :P
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Marťas
 
Příspěvky: 3465
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod zelvotron » čtv zář 18, 2014 20:29

A jak se ti líbil ten pomeranč místo laku :-D
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod Michal Pokorný » čtv zář 18, 2014 20:35

Však s tím pomerančem to není nijak hrozné. Tchýně mojí sestřenky si s velkou okázalostí, jí vlastní, pořídila Ford Mondeo a můžu vám říci, že Granta s Nivou mají oproti tomu lak vyloženě luxusní 8)
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
 
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod valda1971 » čtv zář 18, 2014 20:44

zelvotron píše:A teď mi řekněte, jaká je pravděpodobnost, že jen tak na ulici potkáte jednu ze čtyřech prodaných grant? To už je jak vyhrát loterii ne? :mrgreen:

Řekl bych ze tří (4 je v Sadské), tak ta loterie je luxusní :mrgreen:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7208
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod Raduz » čtv zář 18, 2014 20:48

Ta ze Sadské je taky v provozu má jí ten prodavač....
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod Tommel » čtv zář 18, 2014 20:58

Pomeranč jsem viděl i na BMW řady 1, pravda byla to nějaka socialka ani metlu to nemělo :D
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Tommel
 
Příspěvky: 3255
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod zelvotron » čtv zář 18, 2014 21:04

Raduz píše:Ta ze Sadské je taky v provozu má jí ten prodavač....

Třeba jí musel koupit, jináč by dostal výpověď :mrgreen:
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod tavri » stř zář 24, 2014 10:30

Pomeranč by mi nevadil, ale nenalakované nárazníky, to je hnus.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod JmJ » stř zář 24, 2014 11:12

tavri píše:Pomeranč by mi nevadil, ale nenalakované nárazníky, to je hnus.

hnus, ale vetsi hnus pak je, kdyz ten nalakovany je odreny :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6486
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod Majo » stř zář 24, 2014 12:03

tavri píše:Pomeranč by mi nevadil, ale nenalakované nárazníky, to je hnus.

a to ste mali vidiet ake vyvalene oci mal moj lakyrnik, ked striekal prioracke narazniky a tam bolo velkym PP, co patri medzi neprelakovatelne plasty. Aj to bol dovod, preco ich bolo treba lakovat znovu, jednoducho to za 4 roky opukalo a opadalo...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: První Granty v ČR

Příspěvekod zelvotron » stř zář 24, 2014 19:48

Stejně je to zajmavá kombinace liťáky, lakovaný zrcátka a černý nárazníky. Mě by skoro víc vadil ten pomeranč, jasně funkčně to nevadí, ale vysolit prachy za nový auto a mít lak jak když to venca stříká vysvačem ve stodole?
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Diskuse k modelu Granta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron