Želvo, že tys tu story nečetl a jen ti o ní někdo říkal? Telefonicky byl domluven toliko prodej dílu, a poté jsme si jen tak kdyby přece jen náhodou...ověřovali možnost montáže. Jak sám víš, dát auto do servisu lze většinou až po předběžné objednávce, poruchu na cestě může odstranit tzv.rychloservis. Ten však vzhledem k pátečnímu plnému vytížení provozovny byl iniciativně nabídnut "už" na pondělí, což znamená, že Němci by kvůli nám museli posunout termín srazu. Prostě díl máš v ruce, což je nejjistější, kdyby náhodou prodejna pro přetížení taky už mezitím zavřela, a pak to jdeš nezávazně zkoušet, jestli se v serevice nedají přemluvit. Nedali. A nějaké jejich webofky mi můžou být ukradené, důležitý je reál, ne virtuál. Jako co jsou mi platné kůůl stránky CS Autolada, když tam auto nekoupíš...
Rozhodně způsob, jakým VAZ bude řešit otázku importérů + dealerů značky Lada a hlavně servisní sítě, bude pro obchodní úspěch nových modelů Lady u nás na Západě naprosto zásadní. Viz příspěvek 06. Doufejme, že to výrobce bude tlačit podobnou nekompromisní cestou, jako doma v Rusku. J.