od Karol1 » stř říj 17, 2018 14:57
Dobrý deň, nebol sa na tomto fóre dlhšie, no som prekvapený, akí vynaliezaví sú majitelia nových áut Lada Vesta, na ktoré majú 3-ročnú záruku. Výpadky autorádia pri zapnutej funkcii AF som reklamoval oficiálne u predajcu Autosun RBK na konci marca 2018. V septembri mi na predajňu prišlo z Ruska nové autorádio, ktoré mi na konci októbra vymenia. Budem informovať ako to dopadlo s jeho výmenou a či to pomohlo. Kto s Vás, majiteľov automobilov Lada Vesta, reklamoval oficiálne výpadky autorádia verzie Ice u predajcu ? Ja som písal aj sťažnosť na Slovlada BA, lebo na nové rádio som čakal veľmi dlho. Kvalitu servisu našich áut v záručnej i pozáručnej dobe ovplyvňujeme my, majitelia týchto áut. Ak budete iba písať na tomto fóre a predajcovi nepodáte oficiálnu reklamáciu, tak sa nič nepohne. Hlavne sa netreba vyhovárať, že nemáte čas, nemáte cestu k predajcovi. Kto chce hľadá spôsoby, kto nechce hľadá dôvody. Pravdou je, že na mojej starej Felicii fungovalo rádio lepšie ako na Lada Vesta Ice, ktorá bola vyrobená v roku 2017.