FOMA píše:Esi se nepletu neměla by mít Vesta progresivní účinek tuhnutí volantu podle rychlosti, ale nevím to jistě ...
Asi to tak bude, je to i na Prioře a nemusí se nic přepínat
Moderátor: Moderátoři
FOMA píše:Esi se nepletu neměla by mít Vesta progresivní účinek tuhnutí volantu podle rychlosti, ale nevím to jistě ...
Peter13 píše:Takže hlásim sa ako ďalší Ladič . Vestička má týždeň a nejakých 500 km . Odskočil som od škody a musím povedať... , že je to iné . Zatiaľ až na to , že som si ťažko zvykal na precitlivelé riadenie som veľmi spokojný . Jediná výhrada je občasná rezonancia niekde pri 2600 otáčkach ..
Cory píše:V ktorej oblasti SK sa nachadzas?
Cory píše:Len treba rozlisit, ci je to tuhnutie aktivne (nieco na riadenie posobi silou) alebo pasivne (vypne sa len posilovac).
FOMA píše:Esi se nepletu neměla by mít Vesta progresivní účinek tuhnutí volantu podle rychlosti, ale nevím to jistě Ve Fiatu Punto jsem se s režimem City setkal, ale nebylo to nic po čem bych zrovna toužil. Ty tři režimy si myslím, že by v případě Vesty byly docela zbytečný, osobně by mně nejspíš i obtěžovalo něco pořád přepínat a volit. Možná se ta "blbůstka" objeví časem v některém z modelů Exklusive. Zejména na papíře reklamních letáků v případě rozšířené výbavy tyto věci vypadají líp
Georgius píše:No, kdyby byli co k čemu, mohli by mít ještě v nabídce emulaci řízení 2107, t.j. posilovač by kladl aktivní odpor a Lada by opět měla posilovač řidiče
mirozv píše:Už je to tu, test http://www.auto.cz/test-lada-vesta-umi- ... uto-108735
Zpět na Diskuse k modelové řadě
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků