Stránka 7 z 8

Napsal: ned črc 12, 2009 11:45
od pan.dodo
Zdravím, mohl by mi prosím něko poradit, jestli lze do 2101 zastavět motor fiat z předohrabu (croma, delta 1) a co to obnáší "hardwareově" - jestli se dají použít držáky motoru z něčeho, nebo se musí vyrábět a jestli vůbec lze na ten blok přidělat držáky motoru podél. Popřípadě jestli lze připojit lada převodovku a co je potřeba upravit.. díky

Napsal: ned črc 12, 2009 19:26
od Yellow01
Motory zastavět lze bez větších problémů. Do boků fiaťáckýho motoru normálně pasujou žigulácký držáky motoru, pokud se nepletu. Na převodovku to taky sedí, ale můžeš použít i třeba převodovku z F131, F124, Poloneza. Práce je s výfukem. Třeba můj motor z Delty má výfuk na opačný straně než Lada, takže je třeba vyrobit kompletní potrubí. A pak zbývá elektrika, ŘJ...

Napsal: pon črc 13, 2009 11:47
od Pavel04
Yellow01 píše:Motory zastavět lze bez větších problémů. Do boků fiaťáckýho motoru normálně pasujou žigulácký držáky motoru, pokud se nepletu. Na převodovku to taky sedí, ale můžeš použít i třeba převodovku z F131, F124, Poloneza. Práce je s výfukem. Třeba můj motor z Delty má výfuk na opačný straně než Lada, takže je třeba vyrobit kompletní potrubí. A pak zbývá elektrika, ŘJ...

nebo si to postavis na karburator

Napsal: pon črc 13, 2009 13:03
od pan.dodo
díky za odpověď.
Udělat výfuk a zapojit elektriku je samozřejmost. Jenom zjišťuju, jak si to jde zjednodušit, abych nemusel vyrábět všechno nový. Jaká je výhoda při použití Fiaťácký převodovky? Respektive nevýhoda?
Ještě mě napadá - co olejová vana, neni ji nějak potřeba upravit proti odlévání?
Na které konkrétně motory lze použít žigulácký držáky motoru? Zajmal by mě konkrétně 2.0 turbo z cromy popřípadě to samý v lancii.

Napsal: pon črc 13, 2009 17:43
od Yellow01
Výhoda fiaťáckých převodovek může být v převodových poměrech, ale hlavně jsou to pětikvalty a jsou spolehlivější než žiguláckej 5q. Olejová vana nevím, ale nemyslím si že je rozdíl ve vaně u motoru podél a napříč.
Držáky by měly jít použít na všechny tyhle motory. Konkrétně u 2,0 turbo půjde, já dávám 1,6 turbo z Delty a ten blok je s dvoulitrem stejný.

Napsal: pon črc 13, 2009 18:03
od pan.dodo
jak si řešil třeba otáčkoměr? použil si budíky z delty?

Napsal: pon črc 13, 2009 21:43
od Yellow01
Ještě jsem neřešil, motor jsem teprve nedávno přivezl. Ale dávám do auta palubku z Golfa 3, takže mám budíky úplně jiný.

Napsal: ned srp 16, 2009 22:30
od GTX
Chci se zeptat, kolik váží tyto motory, nejspíše budu stavět repliku "Gardeládi" bez ladackého motoru, ale použiju již některej ze zmiňovaným motorů.

Napsal: pon srp 17, 2009 07:49
od Yellow01
Přesnou váhu nevím, ale není to o moc těžší než žiguláckej motor.

Napsal: pon srp 17, 2009 20:53
od Štěpán
Pokud mě paměť neklame, tak motor z FIATu 125S váží cca 125kg.

dotaz italské motory

Napsal: pát říj 09, 2009 13:30
od txx
které italské motory pasují na převodovky lada dík
:wink:

Napsal: pát říj 09, 2009 14:20
od Luděk Musil
všechny ... většina s mezikusem :D.
Napřímo snad jen 124.
Miraf (131) pasuje taky, ale musíš dát i spojku a setrvák z mirafa. L.
PS: sorry za OT příspěvek

Re: dotaz italské motory

Napsal: sob říj 10, 2009 09:57
od Ondra 07
txx píše:které italské motory pasují na převodovky lada dík
:wink:
Minimalne fiat croma, lancia delta, lancia thema, alfa romeo bude sedet taky, ale to nevim ktery. Uvedomte si ze, v ruskem Autovazu delaji takove prevodovkove kose, ktere jake maji stare fiaty.

Re: Motory FIAT DOHC 8V - aneb všechno co o ních víme.

Napsal: ned lis 01, 2009 20:32
od juraj
halooo hlalooo

ahojte ja si robim auto na zavody fiat 125 s itali a dal som motor croma 2,0 ie do toho

[ Komentář přidal: Laďuša: ne listopad 01, 2009 20:40 ]
Příště napiš všechno rovnou do jednoho příspěvku ;)

Napsal: ned lis 01, 2009 20:35
od miro263
juraj píše:ahojte ja si robim auto na zavody fiat 125 s itali a dal som motor croma 2,0 ie do toho


Foto je kde?