od Majo » úte led 17, 2017 22:03
Ja som mal asi pred rokom jednu seriu 1,7mickovych tesneni, ktore fukali rad radom. Takze by som chybu tesnenia uplne nevylucoval. Aby som bol specifickejsi - okolo hlavneho olejoveho kanala nebol "silikonovy pruzok", ale len medeny kruzok a vsade inde ten "silikon" bol. Ked mi fuklo tretie tesnenie na stejnom mieste(unikal olej), tak som vsetky ostatne nakupene roztrhal od zlosti. A nebolo to na jednom motore, ale rovno na dvoch a po vymene za druhe, resp u druheho motora za tretie sa to uz nezopakovalo. Najlepsie je, ze mnozstvo tesneni ten "silikonovy pasik" vobec nema a tymto problemom netrpi. Asi boli tie medene kruzky nejake divne....
A samozrejme, karburatorove srouby su lepsie a to z mnohych dovodov. Nie len ze maju normalnejsiu hlavu(19vs12) ale maju podlozku zvlast a teda sa nezahryznu do hlinika, tak ako tie "ickove". Nehovoriac, ze aj material je kvalitnejsi, tie nove sa zvyknu "natahovat". U starych sa mi to nestalo ani po mnohonasobnom opatovnom dotiahnuti na 120-125Nm
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4