Stránka 1 z 1

Chrysler Voyager III 2,4 16V

PříspěvekNapsal: ned led 25, 2015 23:14
od Karlos 2101
Ahoj, má někdo zkušenosti s výše uvedenou mrchou ? Jednoho opravuju a už jsem v koncích, postavil si hlavu a pořád žere fridex. Přijel s dírou v chladiči a bez vody... OK, vyměnil se chladič, termostat, pumpa a lítal v pohodě. Ale po krátký době přijel zase, že mizí fridex. Vyměnilo se těsnění pod hlavou, hlava se nechala zgenerálkovat, natlakovat a všechno bylo podle člověka co dělá hlavy v pořádku, ale auto po ohřátí stejně tlakuje - hadice jsou tvrdý jako kámen a mizí voda. Blok je po kontrole a je rovnej.Motor běží perfektně, svíčky zanešený nejsou, ale voda mizí. Kde ještě může bejt zrada ? Nebo maj tyhle auta nějakou takovou nemoc ?

Re: Chrysler Voyager III 2,4 16V

PříspěvekNapsal: ned led 25, 2015 23:27
od Jelen
Pokud je hlava ok, co blok? Nemohl někde rupnout? Vložka válce? Pokud je to teda vložkovaný, mohla se i trochu pohnout vůči bloku. To už jsem taky viděl. Pokud to tlakuje, jinudy, než ze spalovacího prostoru se tam tlak dostat nemůže.

Re: Chrysler Voyager III 2,4 16V

PříspěvekNapsal: pon led 26, 2015 06:57
od Karlos 2101
Blok je celolitina s válcema jako jeden obrobek s blokem, takže vložkama to neni. A vložky na pohled žádnou prasklinu nemaj. Bohužel majitel nechce zainvestovat vytažení motoru, odstrojení a pořádnou kontrolu, což se mu nedivim bo by to s předešlejma dílama vyšlo už pomalu dráž jak jinej motor do týhle starý vrány.

Re: Chrysler Voyager III 2,4 16V

PříspěvekNapsal: pon led 26, 2015 07:08
od Míra151
kamarád měl ve válci prasklinku jek vlas, po výměně 3ti hlavy rozebral motor a ejhle. také litina

Re: Chrysler Voyager III 2,4 16V

PříspěvekNapsal: pon led 26, 2015 08:27
od Marek
Prasklá stěna válce není nic neobvyklého. To, zda motor má či nemá vložky válců, je v tomto případě úplně jedno. S tím rozdílem, že motor s mokrými vložkami by se snáze (a levněji) opravoval.

Re: Chrysler Voyager III 2,4 16V

PříspěvekNapsal: pon led 26, 2015 18:35
od mušketýr
Todle samý mě potkalo u BMW 524.Vobčas vařilo.Dvakrát, třikrát do roka.Dva roky furt stejně.Pak to začlo častěji a dal sem se do tohu.Hlava dolů a nechat oravit prasklinu mezi ventily za cca.8tis.Všechno sem smontoval a ono to vařilo(tlakovalo) ještě vác.Myslel jsem že mě trefí.Takže znova sundat hlavu a odvézt na reklamaci.Zbrousily jí a natalkovaly.Byla mi vrácena s tvrzením že je OK.
Už sem to nerozzdejchal a ke sborku jsem již nedal.Hlavu sem prodal a on se nový majitel již neozval.Takže myslím že byla OK.Tipoval jsem to na blok.Zbytek šel do hutí.
M.S: