Stránka 3 z 3

Re: FIAT Punto I tankování

PříspěvekNapsal: pon lis 24, 2014 20:31
od Majo
Ja som u Tempry vybral celý sersám so spätnou klapkou, čím sa zväčšil priemer z tých cca 2cm na krásne cca 4cm a môžem to tam liať hoci aj tým kýblom. Zlaté ne-Í-čkové plniace hrdlá. Blbcov, čo nevedia, že tam ide bezolovnatý benzín k tankovaniu nepúšťam a iný zmysel to nemá. Nehovoriac o tom ako pohodlne sa to teraz dopĺňa z kanystra.

Re: FIAT Punto I tankování

PříspěvekNapsal: pon lis 24, 2014 21:06
od tomass
JMJ, jezdím krátký trasy. Za 100km stojím na rovině s vypnutým klíčkem i 12x a ještě se ručička nikdy nevrátila nahoru do původní pozice. Aspoň u mě to navrácení po vypnutí klíčku nefunguje.

Re: FIAT Punto I tankování

PříspěvekNapsal: pát pro 12, 2014 08:06
od corsair
Rovnaky problem sa mi semtam stane na skodovke, na felde, semtam aj na fabii, uz aj na almere ci mazde2. Na zigulovi zatial nikdy (preco asi?). Stlacim pistol, "zapnem automatiku" a ono to vypne... Si hovorim fajn, ze mi to zere na 300-400km len 1-2l... Tak nanovo pohybat pistolov a tank nanovo

Re: FIAT Punto I tankování

PříspěvekNapsal: pát pro 12, 2014 11:05
od tomass
Před 2 dny jsem tankoval Fiata. Vyjímečně šla stisknout pistole naplno a natankovat tak celou nádrž. Myslím, že to spíš souvisí s nastavením pistole, těkavostí konkrétního benzínu (letní, zimní) a okolní teplotě vzduchu. Kdysi jsem se ptal jednoho mechanika, proč se někdy zaplavuje palivový filtr jen ze třetiny, někdy je plný a někdy do něj jen tak trošku šplouchá benzín. Bylo to u filtru umístěného na výšku. Nevěděl proč, ale pozoroval to taky u mnoha aut, že to tak je a nemá to vliv na jízdu. Dokonce jsem jednou zkoušel ten filtr dolít ručně a zapojit znovu hadice. Samozřejmě, že jak se to vyjelo, tak ve filtru zase klesla hladina. Možná měla vliv i změna tlakových poměrů v rozšířené části filtru, protože v hadici se sloupec benzínu zjevně nepřerušoval. A čerpadlem to taky nebylo, to podávalo dobře. Na benzín tankovaný do kanystru v zimě mi stařičký maluch jezdíval v letních vedrech výrazně lépe, než na letní benzín právě natankovaný u pumpy. Právě ten zimní benzín míval obvykle plný filtr a letní jen tak trošku šplouchal do filtru. Souvislost chování benzínu s teplotou a konkrétním palivem je zřejmá. Ještě jsem netrefil na někoho, kdo by to dokázal jinak vysvětlit.

Re: FIAT Punto I tankování

PříspěvekNapsal: sob pro 20, 2014 19:30
od MartasBrno
Netankuju Punto často, moc nenajedu a s tímhle jsem začal pravidelně jezdit nedávno. Těch pár pokusů co jsem udělal... Je to mimo jiné konstrukční vada. Mechanik, který mi k tomu cosi říkal ví, že to mění, ale už se nedozví, jestli to pomohlo. :-D Na benzínu zima - léto to závisí! A nakonec z těch přiblblých možností je nejlepší při tankování Punta 1 zasunout pistoli do normální hloubky a rukojeť pootočit na devátou hodinu.

F.I.A.T.

S filtrem máš asi kus pravdy, všimnul jsem si, ale je mi to jedno.

Re: FIAT Punto I tankování

PříspěvekNapsal: ned pro 21, 2014 07:25
od Voda
Probíral jsem to s dobrým kámošem autotronikem,který jako svoje první auto provozoval první Punto, 1.1.
Předtím to provozovala jeho matka na vyloženě výhradně krátký trasy,1km do práce.

Prý je primární příčina sračky a bordel kdekoliv v nádrži,udajně ta nádrž ohledně tohohle není moc dobře navržená.

A propó,v simsonu jsem kolikrát řešil ucpaný filtr i přes plnou nádrž co tři měsíce-benzín(a sračky) tekl z nádrže dolů,zatímco u žigula to tahá pumpa z nádrže nahoru.

A kámošoj řešení:nádrž vyjezdit,odpojit to co vede "dál", a nádrž nemilosrdně proplachovat hadicí,plus savo atd.

Prej to aplikoval dvakrát a problém byl vyřešen ,do té doby,než auto šlo do šrotu

Re: FIAT Punto I tankování

PříspěvekNapsal: ned pro 21, 2014 23:10
od tomass
Savo do nádrže ? Savo podporuje korozi. Nesmí se dostat ani na kovové části koupelnové baterie. Tohle jsem opravdu neslyšel a k tomu pánovi bych asi ztratil veškerou důvěru. Technický benzín, běžný automobilový benzín, ředidlo, petrolej a podobný recepty ano. Savo je na mě docela silný kafe. Nakonec co se zbylou vlhkostí ? Podle mě ten pán Savem ukončil fiatu životnost. Následná koroze se pak rozpustila a dostala všude v palivovém systému.....