FIAT Punto I tankování

Rozpravy o drobných muškách vašich neVAZových miláčků.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

FIAT Punto I tankování

Příspěvek od MartasBrno »

Ahojte,
trochu blbá závada, která u žigula nemohla existovat... Na puntu mám problém s tankováním. Zasunu pistoli, pustím a pistole se zahltí a vypne kvůli tomu, že hrdlem nechce odtíkat benzín do nádrže. Dost dobře si nedovedu představit, co se stalo. Minulý uživatel s oblibou tankoval až po hrdlo. Dovedu si představit, že to dělalo pak na sluníčku tlaky... Zkrátka musím tankovat velmi pomalu, aby to stíhalo téct dovnitř... Vidět není nic, skříplé trubky jsem si nevšimnul, že by tam někdo něco narval se mi nezdá - zámek funguje, stává to pod oknem kde se nekrade...

Napadá vás něco? Zná někdo konstrukci toho to tankovacího hrdla? Zlatej žigul, prostě díra...
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Yellow01
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvek od Yellow01 »

Já bych v první řadě zkusil průchodnost tankovací trubky. Zkus tudy prostrčit nějakej silnější drát až do nádrže a uvidíš.
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10564
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvek od Luděk Musil »

A co takhle ucpaná ... jaksetosakramenuje ... v žigulu to máme taky ... jo :idea: - odvětrání nádrže. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvek od Raduz »

a nemáš plnou nádrž, oni tydle nový auta moc nežerou...
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvek od zelvotron »

Pootočit pištol o 90° dozadu či dopředu nepomůže?
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
Jaykee
Příspěvky: 467
Registrován: pon bře 24, 2008 20:00
Bydliště: Praha

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvek od Jaykee »

Raduz píše:a nemáš plnou nádrž, oni tydle nový auta moc nežerou...
Jj, dobře, dobře... :lol: :mrgreen:
Lada 2101 Small Blue Hornet, Mercedes Viano Big Blue Hornet...
Uživatelský avatar
MartasBrno
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvek od MartasBrno »

Zkusím šťouchat něčím... nějakou hadicí třeba silnější... Nechci nic rozbít. Zkoušel jsem prostrčit plastovou trubičku/hadičku a to nějak šlo, tak zkusím něco silnějšího...

No a s tím odvštráním - právě že tady je to takový orloj, no... nemám ani žádnej rozkres, obrázek jak ten krám funguje.

Díky. Dám vědět.

Raduz:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jinak dobrý, ale fakt plná není. Motor je horší jak v žiguláku. Tam jsem měl moc na motorem skrze táhlo sytiče. Tady je to jak stodváca - za studena rozjezdy s plynem na podlaze a točit jak letadlo. Je to pekáč na doježdění do práce, žádný vyšší cíl nemám.

želvík - to mně nenapadlo.
Naposledy upravil(a) MartasBrno dne stř lis 05, 2014 22:22, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvek od Raduz »

Aha, hm a pak se řekne Fiat, no.
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9392
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvek od Vašátor »

U některých vozidel je v nalévacím hrdlu zpětná klapka. Není zapadnutá hlouběji? Pistole by ji pak úplně neotevřela a zahltila se.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvek od Atex »

Mě se na Coupe stávalo to samé, problém vyřešilo vyřazení odvětrávacího systému. U 1.1 SPI je úplně jednoduché pasivní odvětrávání, tak jdi po něm, viz. foto:

Obrázek
Naposledy upravil(a) Atex dne čtv lis 06, 2014 00:01, celkem upraveno 1 x.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3536
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvek od Crocodile »

Mě to na 21044 zlobilo když jsem měl přerušenou hadičku odvětrávání nádrže...takže to vypadá na podobný problém.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvek od Atex »

Crocodile píše:Mě to na 21044 zlobilo když jsem měl přerušenou hadičku odvětrávání nádrže...takže to vypadá na podobný problém.
Jak je tohle možné, vždyť máš žigulíka a tohle dělají jen Fiaty! :roll:
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
uha2324
Příspěvky: 1081
Registrován: čtv led 05, 2012 12:41
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvek od uha2324 »

mam stejny problem, ale kdyz pistol natocim asi o 20 stupnu, problem je vyreseny. nebo proste tankuju pomaleji a je to. taky jsem zjistil ze problem se vyskytuje jen nekdy, nevim zda zalezi na pumpe, nebo treba na pocasi.... az tak jsem to zatim nezkoumal.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvek od Marek »

Prostě bude třeba tankovat pomaleji, no.

Já mám na Galaxy plnicí rouru jak do komína a taky nemůžu tankovat na plný plyn. Předně to není dobře lít to tam jak kýblem, protože se nádrž nestíhá odvzdušňovat. Zapomeňte na to, že odvzdušňovací hadičky jsou tam pro odvzdušnění celé nádrže. To opravdu nejsou. Nádrž se primárně odvzdušňuje hlavním plnicím hrdlem, a to právě při tankování.

Takže NO STRESS a pomaličku, času je dost, ne? ;-)
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
KULICAK
Příspěvky: 295
Registrován: pát kvě 17, 2013 12:47
Bydliště: Neratovice

Re: FIAT Punto I tankování

Příspěvek od KULICAK »

Stejný problém jsem měl na desítce,stačilo nedávat tankovací pistoli nadoraz do tankovacího hrdla. :D
Obrázek

Лада - это красивый и верный автомобиль

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Technické problémy“