Stránka 4 z 6

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: pon úno 25, 2013 20:02
od zelvotron
Marťas píše:Pokut je to ta mlhovka, která si myslím, že to je :mrgreen: tak bych se jí klidně ujal.


Ano ta je sama o sobě taky historická, bohužel takto nakombinováno...

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: pon úno 25, 2013 20:06
od Marťas
zelvotron píše:
Marťas píše:Pokut je to ta mlhovka, která si myslím, že to je :mrgreen: tak bych se jí klidně ujal.


Ano ta je sama o sobě taky historická, bohužel takto nakombinováno...

Proboha, co jsem to napsal? :shock:
Už jsem to opravil :oops:

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: úte úno 26, 2013 11:20
od BeerRudolf
Tak včera jsem Fordíka zase navštívil. Dofoukal pneu, vyndal baterii po těch letech měla ještě 10,5V tak jsem ji napojil na nabíječku a uvidím, ale moc šancí jí nedávám (těsně před odstavením byla dána nová a naštěstí byla odpojená). Vyřadil jsem na N a odbrzdil, moc se mu hnout nechtělo ale po pár žduchancích pakny povolily a už se docela lehce hýbal. Náplně jsou všechny na maximu. (Převodovku zkontroluji po oživení) Ten flek vypadá na olej z motoru a vznikl zřejmě ještě za provozu. Motor je silně "nakonzervovanej" a vypadá to že to teče pod víky ventilů. Nejvíc starostí mi zatím dělá uložení termostatu, je to tam samej oxid a na tom kapky chladící kapaliny, snad to nebude rozežraný do toho dloubnu až po převozu.

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: úte úno 26, 2013 11:47
od ger007
tak vsetky popisane problemi sa javia ako male problemi snad to pri tom aj ostane :-D

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: čtv úno 28, 2013 09:15
od BeerRudolf
:heart: :bounce: TAK UŽ JE MUJ :!: :hello1: Říkám mu Profesor podle vědecké hodnosti původního majitele. Doma lehce peklo, prý další krám :mrgreen:
Další zjištění : teče servo dole u řízení, vyměnit hadice a přetěsnit. Auto je původem z CH kde mělo dva majitele, v roce 1991 dovoz do ČR, dar matky synovi po úmrtí manžela. Udělán nový lak ale původní barva. Auto nebylo bouráno důvodem k nalakování bylo velké množství oděrek na laku. Jo a ještě to má v CH dodělávaný skleněný šíbr . Myslím že to je :heart: na zbytek života :!: Povinné ručení u Triglavu 225,- kč / year :lol:

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: čtv úno 28, 2013 11:09
od valda1971
Tož Gratulka :bounce:

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: čtv úno 28, 2013 12:12
od Marťas
Taky se připojuji ke gratulaci :)

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: čtv úno 28, 2013 12:30
od Luděk Musil
BeerRudolf píše: :heart: :bounce: TAK UŽ JE MUJ :!: :hello1: ...

Hele neříkal jsi něco o autě s víc než dvěma kontrolkama ... :?: :P :lol: . L.
PS: jinak gratulace

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: čtv úno 28, 2013 12:54
od BeerRudolf
Tož všem moc děkuji za gratulace a sám doufám že bude samá radost :wink: Co se týká kontrolek, však on jich o mnoho víc mít nebude. A hlavně se to opravuje bez počítače :!: :twisted:
Z důvodu, že na toto auto nemám nic náhradního (což mne dost znepokojuje, já totiž miluju sysláty) sháním za rozumný peníz nějaké díly na tohoto krasavce. Výhodou je, že tento typ se dělal v D i GB takže snad se něco sežene. Po podrobnější prohlídce určitě budu konkrétnější a při renovačních pracech narazím jistě na nějaké záludnosti. Takže mimo vše ostatní teď hlavně shání pravé venkovní chromované zrcátko ideálně seřiditelné tím čudlíkem zevnitř, hýbe se pouze sklíčko, (není podmínkou). Musí být vizuálně stejné jako levé viz. foto

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: čtv úno 28, 2013 17:31
od Jakub Metelka
Taktéž gratuluji k dalšímu přírůstku :wink: .

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: čtv úno 28, 2013 18:43
od Marek
Tak jsem k té káře našel něco málo technických údajů, především údajů servisního charakteru. Třeba se to bude hodit.

Motor - kód YYC
V6 - objem 2293ccm
stupeň komprese: 9,0:1
jmenovitý výkon: 80kW / 5500rpm
minimální oktanové číslo paliva: 97
pořadí zapalování: 1-4-2-5-3-6 (viz obrázek)
karburátor: Solex 2V, typ 77TF9510
zapalovací cívka - typ: Bosch 0221119030
odtrh kontaktů přerušovače: 0,3-0,4 mm
úhel sepnutí kontaktů: 30-36° (60-67%)
základní úhel předstihu: 8° před HÚ při 800 rpm (s odpojenou podtlakovou regulací) při palivu 97 oktanů
odstředivý regulátor: 18-22° KH při 1500 rpm, 26-30° KH při 3400-3500 rpm (s odpojenou podtlakovou regulací)
podtlaková regulace předstihu - rozsah: 12-18° KH
podtlaková regulace začíná při 120 mBar, končí při 333 mBar
volnoběžné otáčky: 800 rpm (AT 670 rpm)
emise CO max.: 3%
emise HC max.: 500ppm
svíčky - typ: Bosch WR7D+; Autolite 63; Champion RN9YCC; NGK BPR6ES - vzdálenost elektrod 0,6-0,7 mm (stejné svíčky jako Lada :-))
palivové čerpadlo - přetlak: 0,3 Bar
kompresní tlak (teplota min. 60°C): 9-11 Bar
ventily - vůle při seřizování (zastudena): SV 0,35 mm / VV 0,40 mm
olej motorový: specifikace API SG a vyšší, SAE 10W/30 (alt. 10W/40)
olej motorový - množství: 4,25 l
olej převodový - specifikace: SAE 80W (alt. SAE 80W/90), API GL-4
olej převodový AT - specifikace: ATF DexronIII
olej převodový - množství: 1,7-2,0 l (AT 6,1-7,0 l)
olej diferenciál zadní nápravy - specifikace: SAE 80W/90 (alt. SAE 90), API GL-5
olej diferenciál zadní nápravy - množství: 2,0 l
olej servořízení - specifikace: ATF DexronIII
chladicí kapalina - množství: 10,2 l
brzdová kapalina - specifikace: DOT4
brzdová kapalina - množství: 0,7 l



Granada V6.jpg

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: čtv úno 28, 2013 22:04
od Vašátor
Taktéž gratuluji k zakoupení tohoto nádherného kousku :wink: a kdyby jsi někdy hledal dobrý servis, doporučuju classic-oldtimer.cz :mrgreen: :oops: :rolleyes:

Marku, ty jsi se nám do těch informací o techníckých udajích ale nějak dal, pěkné :thumbleft:

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: pát bře 01, 2013 08:52
od BeerRudolf
Teda Marku :shock: jsi nezaplatitelná studnice informací. Moc děkuji toto mi určitě pomůže. Zrovna jsem špekuloval jak vyměním olej v AT převodovce a kolik ho budu potřebovat, teda že je ho potřeba 7 litrů :o tak to by mně ani ve snu nenapadlo. Ještě jednou moc děkuji :!:
K dílům. To zrcátko by mělo být stejné jako u Capri MK2 http://www.youtube.com/watch?v=RoN8JN3E09Q . Dále potřebuji jednu krytku středu disku kola (viz foto) nebo čtyři jiné pasující.

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: pát bře 01, 2013 09:05
od Marek
Tak mám určité zdroje (knižní i internetové), kde se dá leccos opsat. A protože píšu diplomku, jsem tak nějak rozjetej a jak jsem v tom ajfru, tak tu a tam napíšu něco i sem :-).

Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic

Napsal: pát bře 01, 2013 09:16
od dusin
Akoraát těch 97 oktanů mi přijde nějaký divný.....