Stránka 4 z 6
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Napsal: pon úno 25, 2013 20:02
od zelvotron
Marťas píše:Pokut je to ta mlhovka, která si myslím, že to je
tak bych se jí klidně ujal.
Ano ta je sama o sobě taky historická, bohužel takto nakombinováno...
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Napsal: pon úno 25, 2013 20:06
od Marťas
zelvotron píše:Marťas píše:Pokut je to ta mlhovka, která si myslím, že to je
tak bych se jí klidně ujal.
Ano ta je sama o sobě taky historická, bohužel takto nakombinováno...
Proboha, co jsem to napsal?
Už jsem to opravil
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Napsal: úte úno 26, 2013 11:20
od BeerRudolf
Tak včera jsem Fordíka zase navštívil. Dofoukal pneu, vyndal baterii po těch letech měla ještě 10,5V tak jsem ji napojil na nabíječku a uvidím, ale moc šancí jí nedávám (těsně před odstavením byla dána nová a naštěstí byla odpojená). Vyřadil jsem na N a odbrzdil, moc se mu hnout nechtělo ale po pár žduchancích pakny povolily a už se docela lehce hýbal. Náplně jsou všechny na maximu. (Převodovku zkontroluji po oživení) Ten flek vypadá na olej z motoru a vznikl zřejmě ještě za provozu. Motor je silně "nakonzervovanej" a vypadá to že to teče pod víky ventilů. Nejvíc starostí mi zatím dělá uložení termostatu, je to tam samej oxid a na tom kapky chladící kapaliny, snad to nebude rozežraný do toho dloubnu až po převozu.
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Napsal: úte úno 26, 2013 11:47
od ger007
tak vsetky popisane problemi sa javia ako male problemi snad to pri tom aj ostane
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Napsal: čtv úno 28, 2013 09:15
od BeerRudolf
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Napsal: čtv úno 28, 2013 11:09
od valda1971
Tož Gratulka
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Napsal: čtv úno 28, 2013 12:12
od Marťas
Taky se připojuji ke gratulaci
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Napsal: čtv úno 28, 2013 12:30
od Luděk Musil
Hele neříkal jsi něco o autě s víc než dvěma kontrolkama ...
. L.
PS: jinak gratulace
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Napsal: čtv úno 28, 2013 12:54
od BeerRudolf
Tož všem moc děkuji za gratulace a sám doufám že bude samá radost
Co se týká kontrolek, však on jich o mnoho víc mít nebude. A hlavně se to opravuje bez počítače
Z důvodu, že na toto auto nemám nic náhradního (což mne dost znepokojuje, já totiž miluju sysláty) sháním za rozumný peníz nějaké díly na tohoto krasavce. Výhodou je, že tento typ se dělal v D i GB takže snad se něco sežene. Po podrobnější prohlídce určitě budu konkrétnější a při renovačních pracech narazím jistě na nějaké záludnosti. Takže mimo vše ostatní teď hlavně shání pravé venkovní chromované zrcátko ideálně seřiditelné tím čudlíkem zevnitř, hýbe se pouze sklíčko, (není podmínkou). Musí být vizuálně stejné jako levé viz. foto
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Napsal: čtv úno 28, 2013 17:31
od Jakub Metelka
Taktéž gratuluji k dalšímu přírůstku
.
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Napsal: čtv úno 28, 2013 18:43
od Marek
Tak jsem k té káře našel něco málo technických údajů, především údajů servisního charakteru. Třeba se to bude hodit.
Motor - kód
YYCV6 - objem
2293ccmstupeň komprese:
9,0:1jmenovitý výkon:
80kW / 5500rpmminimální oktanové číslo paliva:
97pořadí zapalování:
1-4-2-5-3-6 (viz obrázek)karburátor:
Solex 2V, typ
77TF9510zapalovací cívka - typ:
Bosch 0221119030odtrh kontaktů přerušovače:
0,3-0,4 mmúhel sepnutí kontaktů:
30-36° (60-67%)
základní úhel předstihu:
8° před HÚ při 800 rpm (s odpojenou podtlakovou regulací)
při palivu 97 oktanůodstředivý regulátor:
18-22° KH při 1500 rpm,
26-30° KH při 3400-3500 rpm (s odpojenou podtlakovou regulací)
podtlaková regulace předstihu - rozsah:
12-18° KHpodtlaková regulace začíná
při 120 mBar, končí
při 333 mBarvolnoběžné otáčky:
800 rpm (
AT 670 rpm)
emise CO max.:
3%emise HC max.:
500ppmsvíčky - typ:
Bosch WR7D+;
Autolite 63;
Champion RN9YCC;
NGK BPR6ES - vzdálenost elektrod
0,6-0,7 mm (stejné svíčky jako Lada )palivové čerpadlo - přetlak:
0,3 Barkompresní tlak (teplota min. 60°C):
9-11 Barventily - vůle při seřizování (zastudena):
SV 0,35 mm /
VV 0,40 mmolej motorový: specifikace
API SG a vyšší,
SAE 10W/30 (alt. 10W/40)
olej motorový - množství:
4,25 lolej převodový - specifikace:
SAE 80W (alt. SAE 80W/90),
API GL-4olej převodový AT - specifikace:
ATF DexronIIIolej převodový - množství:
1,7-2,0 l (
AT 6,1-7,0 l)
olej diferenciál zadní nápravy - specifikace:
SAE 80W/90 (alt. SAE 90),
API GL-5olej diferenciál zadní nápravy - množství:
2,0 lolej servořízení - specifikace:
ATF DexronIIIchladicí kapalina - množství:
10,2 lbrzdová kapalina - specifikace:
DOT4brzdová kapalina - množství:
0,7 l
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Napsal: čtv úno 28, 2013 22:04
od Vašátor
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Napsal: pát bře 01, 2013 08:52
od BeerRudolf
Teda Marku
jsi nezaplatitelná studnice informací. Moc děkuji toto mi určitě pomůže. Zrovna jsem špekuloval jak vyměním olej v AT převodovce a kolik ho budu potřebovat, teda že je ho potřeba 7 litrů
tak to by mně ani ve snu nenapadlo. Ještě jednou moc děkuji
K dílům. To zrcátko by mělo být stejné jako u Capri MK2
http://www.youtube.com/watch?v=RoN8JN3E09Q . Dále potřebuji jednu krytku středu disku kola (viz foto) nebo čtyři jiné pasující.
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Napsal: pát bře 01, 2013 09:05
od Marek
Tak mám určité zdroje (knižní i internetové), kde se dá leccos opsat. A protože píšu diplomku, jsem tak nějak rozjetej a jak jsem v tom ajfru, tak tu a tam napíšu něco i sem
.
Re: Ford Granada Mk 1 series II 2,3 V6 automatic
Napsal: pát bře 01, 2013 09:16
od dusin
Akoraát těch 97 oktanů mi přijde nějaký divný.....