Oltcit - odvézt/neodvézt

Rozpravy o drobných muškách vašich neVAZových miláčků.

Moderátor: Moderátoři

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvekod 3enit » úte lis 04, 2014 10:14

Zůstanu u stroboskopu :oops:
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS

Boxer inside
Uživatelský avatar
3enit
 
Příspěvky: 487
Registrován: sob pro 26, 2009 23:01
Bydliště: Brno

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvekod Majo » úte lis 04, 2014 14:18

ja by som to s tym bezkontaktom nevzdaval, ten iny priebeh predstihu tomu motoru urcite neuskodi, ovsem skusil by som to co som radil ja - preblikat to na volnobeh(idealne oba aby si vedel na com si) a co radil JmJ - dostat sa na rovnaky zakladny predstih...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvekod 3enit » pon lis 10, 2014 19:39

Včera jsem si připravil klasický rozdělovač, implantoval do něho zánovní kladívko, namazal vačku, nastavil odtrh. Dnes jsem to nainstaloval do auta, nastavil předstih (27° při 3000ot/min)
Jede to krásně, jak dobře to startuje za studena zjistím zítra. Jestli s tím nebudou problémy, vykašlu se na bezkontakt a nechám tohle. Ještě si pohrávám s myšlenkou - viewtopic.php?t=15201 trošku si zabastlit :mrgreen:
Tohle by se mi taky líbilo - http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=416 ale v Oltcit rozdělovači je asi jinak řešená podtlaková regulace předstihu. Neotáčí se celá základová destička, ale jen se "hýbe" ramínko, které posouvá kladívko. Tak si radši nechám zajít chuť :mrgreen:
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS

Boxer inside
Uživatelský avatar
3enit
 
Příspěvky: 487
Registrován: sob pro 26, 2009 23:01
Bydliště: Brno

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvekod 3enit » úte lis 11, 2014 21:55

3enit píše:Jede to krásně, jak dobře to startuje za studena zjistím zítra.


Nojo, jenže ono to studené nestartuje ani teď :| Babo raď ...
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS

Boxer inside
Uživatelský avatar
3enit
 
Příspěvky: 487
Registrován: sob pro 26, 2009 23:01
Bydliště: Brno

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvekod BeerRudolf » čtv lis 13, 2014 07:35

Funguje Ti správně sytič?
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Uživatelský avatar
BeerRudolf
 
Příspěvky: 281
Registrován: stř srp 22, 2012 13:35

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvekod 3enit » ned úno 01, 2015 20:11

Problém byl v karburátoru :) /výměna kus za kus/

Teď se setkávám ale s jiným problémem... To elektrnonické zapalování vyloženě ,,žere" zapalovací koncovky. Mám tam koncovky Tesla, myslím 5kOhm, ale nějak často se stane, že se ten odrušovací rezistor v koncovce přeruší a motor pak jde nepravidelně. Celkem dobře jde slyšet jak si VN hledá cestu jinde.

Čím to může být? Obyč zapalování mi tohle nedělalo :? Měnit koncovky do nekonečna není řešení, nestojí to korunu...
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS

Boxer inside
Uživatelský avatar
3enit
 
Příspěvky: 487
Registrován: sob pro 26, 2009 23:01
Bydliště: Brno

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvekod Roman » ned úno 01, 2015 21:18

Elektronicke zapalovanie dava vyssie napatie, z toho su tie problemy... Asi by to chcelo pouzit nejake komplet nove slusne VN kable. Mozno nieco ako tu boli chvalene
http://www.zapalovacikabely.cz/
Akurat, ze co som tam pozeral Oltcita nepoznaju, ani Citroen nejde, takze asi nieco podla dlzky....
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvekod 3enit » ned úno 01, 2015 21:37

Trochu jsem tušil, že to bude tím :|
Tady nabízí zapalovací kabely na mou cigoškáru:
http://auto.bazos.cz/inzerat/42648489/P ... mobily.php

Možná to zkusím... :)
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS

Boxer inside
Uživatelský avatar
3enit
 
Příspěvky: 487
Registrován: sob pro 26, 2009 23:01
Bydliště: Brno

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned úno 01, 2015 21:57

To uz spis neco z Tesly Blatna. Jinak kolem Vanoc jsem mel nepohyblivou sedmu.
Od bezkontaktniho elzapu totalne proslehany palec. Jak to mydlilo na zakladni desku tak bylo cele vicko zasvihane rzi ze zavazicek. Bakelit kolem odporu v palci chytl pestrobarevny nadech od vyboju :-) . Jsem neveril. Doted jsem zil v tom, ze takove poruchy se stavaji jinym :-) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvekod Vašátor » ned úno 01, 2015 22:17

Rovněž bych koupil Tesla Blatná a rovnou si připlatil za silikonová s induktivním jádrem. :wink: Ty na Ladu stojí 290kč.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvekod 3enit » pon úno 02, 2015 13:06

Nemůžu koupit něco, co neexistuje :D Tesla Blatná kabely na Oltcit nevyrábí...

Co takhle pořídit odrušené svíčky? Nyní D14YC a místo nich DR14YC a použít obyčejné Cu kabely, bez odrušovací koncovky :?:
OLTCIT CLUB 11R
LADA KALINA CROSS

Boxer inside
Uživatelský avatar
3enit
 
Příspěvky: 487
Registrován: sob pro 26, 2009 23:01
Bydliště: Brno

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvekod Petr HC » pon úno 02, 2015 13:12

Roman píše:... Akurat, ze co som tam pozeral Oltcita nepoznaju, ani Citroen nejde, takze asi nieco podla dlzky....

Co Citroen Visa ?
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvekod BeerRudolf » pon úno 02, 2015 13:13

Já jsem koupil na T613 Je jich 8, takže máš na dvě výměny a délky pasují :twisted:

Visa by musela být ta první a na tu nic není stejně jako na GS/GSA. Novější Visy jsou trapně řadové vodní čtyrválce :rolleyes:
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Uživatelský avatar
BeerRudolf
 
Příspěvky: 281
Registrován: stř srp 22, 2012 13:35

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvekod Roman » pon úno 02, 2015 14:40

Ked citron tak Axel :-)
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Re: Oltcit - odvézt/neodvézt

Příspěvekod BeerRudolf » pon úno 02, 2015 14:48

Správně Romane :wink: Pro "západní " evropu se Oltcit jmenoval Citroen Axel. Spousta distributorů nd vede jedině AXEL. I když v případě Tesly bych to viděl spíš na Oltcit :idea:
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010
Uživatelský avatar
BeerRudolf
 
Příspěvky: 281
Registrován: stř srp 22, 2012 13:35

PředchozíDalší

Zpět na Technické problémy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků