Znal jsem jednoho borce, co si to koupil. Bylo to zánovní a stavem jako nové. Dal za to tehdy opravdu dost peněz.
Přijel s tím domů a vezl to do garáže. Tam stáli chlapi z okolních garáží a jali se to okukovat - tehdy to ještě nebylo moc známé. A že to má jedenáctku motor - slabý, to nepojede a bude žrát a kdesicosi. A ty příšerný "páčky" pod volantem - no hnus a bude to poruchový...... A vzduchem chlazený motor - to je nanic, to nic nevydrží........
Milý novopečený majitel to chvíli trpělivě snášel, pak ovšem vycáknul a se slovy "já vám ukážu, vy blbci škodovácký" nám začal předvádět rozličné akrobatické kreace. Mimo jiné jej napadlo i smykem otočit auto přes ruční brzdu.
Jaké bylo jeho (a přiznávám - i naše) velké překvapení, když auto mezi garážemi rozjel asi na šedesát, škubl volantem a zatáhl ruční brzdu a auto se mu přes čumák otočilo třikrát přes střechu............?
Ze zcela zdemolovaného Oltcitu jsme milého novopečeného majitele rumunského šrotu vyprostili a až poté jsme zjistili, že milý Oltcit má ruční brzdu na přední nápravu
.
Dobře investovaných 45 tisíc (v roce 1984 podotýkám).