Aha, to mně nenapadlo že vůbec existuje. No, ale potřebuješ k tomu nějakej mobil se SIMkou, která musí být dlouhodobě živá. Držení SIMky při životě taky něco stojí, pokud nenajdeš extra dobrej tarif, nejlépe za nula, podobně jak byl tuším Odepiš od vodafonu. Místo něho je dnes Myslím právě ten nulovej, ale neinzeruje se asi, je třeba se cíleně ptát. Dobíjení kreditu je na nic. Ještě mne napadá, ten přijímač musí být necitlivý na ostatní mobily v jeho blízkosti, v manuálu to asi mají nějak popsaný.
Výhodou je, že to má časovač. Aha
Poněkud hrubě nastavitelný.
No, oni možná budou ochotní ty doby časování změnit, ikdyž nevím, jestli u tak levnýho výrobku - za optání to ale stojí. Řešil jsem s nimi nějaké reklamace na chování SW v nějakém celkem novém komunikátoru, byli vstřícní a svědomití, oprava byla na světě za chvíli.
To řešení s mobilem by bylo fajn, kdyby to umělo čas kterej potřebuješ a kdybys měl šikovnou SIMku, chodící za pakatel. Jinak bych šel asi do té klíčenky + přijímače od stejné firmy, ve znamení spolehlivosti a nulových provozních nákladů.
Marek píše:Proto jsem dal nahoru link na ten ovládač pomocí GSM signálu. Sice nevím, jak přesně by to fungovalo - pokud někdo víte, popište mi to. Já to chápu tak, že bych mobilním telefonem vytočil nějaký číselný kód a ten by aktivoval nezávislý výhřev bufíku. Po určité době (třeba po 15 minutách) by se to vypnulo. I když on ten čas není nutné nastavovat, protože jakmile by se voda ohřála na 80°C, bufík by tak jako tak vypnul.
Ta věc funguje tak, že v autě máš druhý, dříve odložený starší mobil a ten zmíněný přijímač, který funguje naprosto primitivně: On poslouchá, jestli tento, druhý, v autě schovaný mobil náhodou nevysílá, což se děje třeba tehdy, když jej prozváníš. Tím ovládáš přijímač, který sepne relé podle dané, popsané logiky.
Takže nosíš v kapse svůj mobil provozní a v autě máš druhý, s druhou SIMkou, který tam dřepí a čeká, až ho prozvoníš. Je to poněkud divoké řešení, technicky nečisté, protože na to číslo může zavolat kdokoliv, třeba prodavač životního pojištění.
Ještě jeden EDIT: Píšeš, že není nutné automatické vypnutí po čase, ale ono to nutné je. Protože ty přijímače neví, žes ujel svoji trasu a po vypnutí motoru a schladnutí chlazení by byl bufík opět zapnutý. Proto jsem předtím psal, že to musí jít nějak vypnout - buď nespolehlivě lidským faktorem, nebo spolehlivě časovačem, nebo hlídáním nastartování auta.