Moderátor: Moderátoři
Liftback píše:Aspoň čo mám odsledované, najdlhšie vydržia tie z prvovýroby, pravdepodobne budú kvalitnejšie ako tie čo idú následne do predaja, len to nik neprizná, inak by sa obchodíky netočili, počul som aj o prípadoch kedy Varta išla rapídne dole so životnosťou, kľakla po dvoch rokoch na týždeň presne, aj moja nová Aku Varta 52A pre starší renault 1.6 akosi zlenivela a preventívne som ju dobil, ešte by som sa informoval, či je táto srágora vo forme vazelíny na baterky/kontakty potrebná a užitočná .. a má s ňou niekto skúsenosti.
Marek píše:No, chlapci, já s dovolení probudím staré, leč asi stále platné téma.
Mému akumulátoru VARTA, co mám v Mégane, je právě v tomto měsíci devět let!!! Je ve voze z prvovýroby, je na něm vyraženo datum, takže děň rožděnija skutečně znám přesně.
Dosud spolehlivě funguje, což vzhledem k tomu, že je v autě s naftovým motorem a není právě kdovíjak kapacitně velký (72Ah), je skoro k neuvěření.
Myslím, že další zimu už nejspíš nevydrží. Již tuto zimu jsem se o něj obával, avšak bez jediného problému to ustál. Nicméně i tak si zaslouží hlubokou poklonu.
Tuto zkušenost potvrzuju. Já odstavil auto původně na týden, ve finále asi 2 měsíce. Baterka mohla mít 4 leta. V lednu jsem odstavil, v březnu jsem musel baterku nabít, po 2 měsících (v květnu) jsem musel koupit novou. L.mušketýr píše:... odstavil na 4měsíce a poté potřeboval jet.Chytlo to na brnknutí ... .Vystřízlivění přišlo po 14ti dnech.Holt je po ní a nevydrží do rána.Možná ji ta odstávka zabila.M.:s
JmJ píše:At je baterka jak chce velka, odber pri startu je furt stejny, takze proste ta s vetsi kapacitou vydrzi dele.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků