Chrysler Voyager III 2,4 16V

Rozpravy o drobných muškách vašich neVAZových miláčků.

Moderátor: Moderátoři

Chrysler Voyager III 2,4 16V

Příspěvekod Karlos 2101 » ned led 25, 2015 23:14

Ahoj, má někdo zkušenosti s výše uvedenou mrchou ? Jednoho opravuju a už jsem v koncích, postavil si hlavu a pořád žere fridex. Přijel s dírou v chladiči a bez vody... OK, vyměnil se chladič, termostat, pumpa a lítal v pohodě. Ale po krátký době přijel zase, že mizí fridex. Vyměnilo se těsnění pod hlavou, hlava se nechala zgenerálkovat, natlakovat a všechno bylo podle člověka co dělá hlavy v pořádku, ale auto po ohřátí stejně tlakuje - hadice jsou tvrdý jako kámen a mizí voda. Blok je po kontrole a je rovnej.Motor běží perfektně, svíčky zanešený nejsou, ale voda mizí. Kde ještě může bejt zrada ? Nebo maj tyhle auta nějakou takovou nemoc ?
Zachránce vraků
JAWA 350/638 - lepší než nová
Mitsubishi L 200 - neúnavnej pracant
2101 - bejvávalo
2103- zvrchu fešáček, dole chudáček
Obrázek
Uživatelský avatar
Karlos 2101
 
Příspěvky: 112
Registrován: stř čer 08, 2011 14:28
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Chrysler Voyager III 2,4 16V

Příspěvekod Jelen » ned led 25, 2015 23:27

Pokud je hlava ok, co blok? Nemohl někde rupnout? Vložka válce? Pokud je to teda vložkovaný, mohla se i trochu pohnout vůči bloku. To už jsem taky viděl. Pokud to tlakuje, jinudy, než ze spalovacího prostoru se tam tlak dostat nemůže.
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Re: Chrysler Voyager III 2,4 16V

Příspěvekod Karlos 2101 » pon led 26, 2015 06:57

Blok je celolitina s válcema jako jeden obrobek s blokem, takže vložkama to neni. A vložky na pohled žádnou prasklinu nemaj. Bohužel majitel nechce zainvestovat vytažení motoru, odstrojení a pořádnou kontrolu, což se mu nedivim bo by to s předešlejma dílama vyšlo už pomalu dráž jak jinej motor do týhle starý vrány.
Zachránce vraků
JAWA 350/638 - lepší než nová
Mitsubishi L 200 - neúnavnej pracant
2101 - bejvávalo
2103- zvrchu fešáček, dole chudáček
Obrázek
Uživatelský avatar
Karlos 2101
 
Příspěvky: 112
Registrován: stř čer 08, 2011 14:28
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Chrysler Voyager III 2,4 16V

Příspěvekod Míra151 » pon led 26, 2015 07:08

kamarád měl ve válci prasklinku jek vlas, po výměně 3ti hlavy rozebral motor a ejhle. také litina
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Míra151
 
Příspěvky: 928
Registrován: pát črc 22, 2005 13:41
Bydliště: Skoro JEDOVNICE

Re: Chrysler Voyager III 2,4 16V

Příspěvekod Marek » pon led 26, 2015 08:27

Prasklá stěna válce není nic neobvyklého. To, zda motor má či nemá vložky válců, je v tomto případě úplně jedno. S tím rozdílem, že motor s mokrými vložkami by se snáze (a levněji) opravoval.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5266
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Chrysler Voyager III 2,4 16V

Příspěvekod mušketýr » pon led 26, 2015 18:35

Todle samý mě potkalo u BMW 524.Vobčas vařilo.Dvakrát, třikrát do roka.Dva roky furt stejně.Pak to začlo častěji a dal sem se do tohu.Hlava dolů a nechat oravit prasklinu mezi ventily za cca.8tis.Všechno sem smontoval a ono to vařilo(tlakovalo) ještě vác.Myslel jsem že mě trefí.Takže znova sundat hlavu a odvézt na reklamaci.Zbrousily jí a natalkovaly.Byla mi vrácena s tvrzením že je OK.
Už sem to nerozzdejchal a ke sborku jsem již nedal.Hlavu sem prodal a on se nový majitel již neozval.Takže myslím že byla OK.Tipoval jsem to na blok.Zbytek šel do hutí.
M.S:
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Uživatelský avatar
mušketýr
 
Příspěvky: 1247
Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
Bydliště: U Strakonic


Zpět na Technické problémy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků